loading...

توجه كنيد آموزش طراحي سئو سايت

توجه كنيد آموزش طراحي سئو سايت

بازدید : 188
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

معرفي مزاياي خريد كاندوم شكل آنلاين

شناخت وب سايت هاي مطمئن خريد كاندوم خاردار در كشور

انواع انواع كاندوم زنانه و مراكز خريد كاندوم

كاندوم زنانه غلافي براي جلوگيري از بارداري و بيماريهاي جنسي است.اين وسيله به شما در زمينه جلوگيري از بارداري هاي ناخواسته و بيماريهاي مقاربتي مانند HIV جلوگيري مي كند.اين موضوع ايده خوبي است كه شما به دركي برسيد كه چرا به عنوان يك زن به كاندوم زنانه احتياج داريد.برخي از زنان ترجيح مي دهند كه خودشان از كاندوم زنانه استفاده كنند و اين مسئوليت را خود به گردن بگيرند تا اينكه اسن موضوع را به آقايان واگذار كنند تا شايد رسك كمتري را براي بارداري هاي ناخواسته و بيماريهاي جنسي متحمل شوند.اگر چه كه كاندوم زنانه به راحتي كاندوم مردانه در دسترس نمي باشد و حتي قيمت آن اكثر اوقات گرانتر مي باشد.شما مي توانيد معمولا اين نوع از كاندوم را از طريق كلينيك هاي امور جنسي و مراكز مراقبت هاي بهداشتي تهيه نماييد.البته برخي از فروشگاه ها نيز اين نوع كاندم (كاندوم زنانه) را براي فروش دارند و لي يكي از بهترين راه هاي خريد كاندوم زنانه استفاده از فروشگاه هاي آنلاين كاندوم مي باشد.البته براي خريد اينترنتي انواع كاندوم معتبر بودن فروشگاه را به عنوان اولين موضوع در نظر بگيريد.

انواع كاندوم هاي زنانه كه در دسترس است

كاندوم زنانه در 130 كشور جهان در دسترس قرار دارد.اين نوع از كاندوم به عنوان نسل دوم كاندوم يا "FC2" شناخته مي شود.كاندوم زنانه در كشور هاي مختلف يا نام هاي متفاوت فروخته مي شود.برخي از اين نامها عبارتند از :

Femidom - Dominique - Femy - Myfemy

- Protectiv - Elegance - Della and Care

جنسي كه (FC1 (Female Condom 1 از آن شاخته شده بود پلي اورتان بود.ساخت كاندوم زنانه از اين جنس يه دلايل معدودي باعث نارضايتي مردم و عدم خريد اين محصول شد.اما (FC2 (Female Condom 2 كه در حال حاظر براي خريد و استفاده در بازار وجود دارد با استفاده از لاتكسي به نام نترل ساخته شده است و جايگزين مناسبي براي FC1 بوده است.امروزه اين محصول در طرح هاي متنوعي براي فروش در دسترس همگان قرار دارد.

ميزان فروش كاندوم زنانه در كشورهاي توسعه‌يافته اندك بوده، در حالي كه در كشورهاي در حال توسعه ميزان فروش در حال افزايش است كه به برنامه تنظيم خانواده و برنامه‌هاي مرتبط با بيماري ايدز مربوط مي‌شود.تنها نوع كاندوم زنانه موجود در بازار به نام FC به فروش ميرسد.غلافي از جنس پلي اورتان است كه در هر انتهاي خود حلقه اي قابل انعطاف دارد.حلقه باز كاندوم زنان بيرون واژن باقي مي ماند و حلقه داخلي بسته و مثل ديافراگم زير سمفيز قرار مي گيرد.اثر كاندم زنانه در حفاظت از انتقال بيماري هاي جنسي نسبت به كاندوم مردانه كمتر است اما در هر حال كاندوم زنان نسبت به ويروس هاي ايدز ٬ سيتومگالوويروس و هپاتيت B غير قابل نفوذ است . شانس جابجايي و ليز خوردن آن كمتر از كاندوم مردانه است (۳% در مقابل ۸-۳%) اما متاسفانه ميزان حاملگي با آن بيشتر از كاندوم مردانه است.

نحوه كاركرد كاندوم زنانه

كاندوم زنانه به شكلي آزادانه درون واژن قرار ميگيرد.طول كاندوم در حدود 17 سانتي متر است و با وجود اين نوع كاندوم مي توان از بارداري هاي ناخواسته و يا بيماريهاي مقاربتي مانند HIV و STIS (عفونت هاي دستگاه تناسلي) جلوگيري كرد.كاندوم زنانه را مي توان تا هشت ساعت قيل از رابطه جنسي نيز قرار داد و اين موضوع دقيقا بر عكس كاندوم مردانه است كه شما بايد آن را دست قبل از برقراري رابطه استفاده نماييد.اين موضوع كه شما از چند ساعت قبل از رابطه ميتوانيد كاندوم را استفاده كنيد باعث اطمينان خاطر شما و داشتن رايطه اي به دور از استرس مي شود.

نحوه استفاده از كاندوم زنانهكاندوم زنانه,انواع كاندوم زنانه,كاندوم

بعد از خريد كاندوم زنانه شما مطمئنا مي توانيد نحوه استفاده از اين محصول را درون جعبه پيدا كنيد.چنان چه نتوانستيد نحوه استفاده از كاندوم را درون جعبه پيدا كنيد, ميتوانيد با صحبت با يك پزشك و يا مشاور سلامت جنسي از نحوه استفاده از كاندوم زنانه اطلاعات كسب كنيد.در ادامه چند نكته مهم در ارتباط با استفاده از كاندوم زنانه آورده شده كه دانشتن اين نكات باعث مي شود تا رابطه اي سالم تر و بدون استرس را تجربه كنيد.

در ابتدا قبل از استفدا تاريخ انقضا كاندوم را بررسي نماييد تا از لحاظ مشكلي نداشته باشد.
سعي كنيد كاندوم زنانه را به دقت و آهسته از بسته بندي خود خارج نماييد تا امكان آسيب ديدن كالا كمتر باشد. همچنين سعي كنيد براي باز كردن بسته بندي از دندان و يا ناخن هاي بلند و اشياي كه باعث آسيب زدن به كاندوم مي شود استفاده نكنيد.
سعي كنيد در صورتي كه نسبت به نحوه استفاده و قرار دادن كاندوم آگاهي نداريد از روي كاتالوگ موجود درون جعبه استفاده نماييد و در صورت نبودن راهنما از مشورت يك پزشك يا مشاور استفاده نماييد.
از هر كاندوم زنانه براي يك مرتبه استفاده نماييد.

نكته : به ياد داشته باشيد استفاده همزمان از كاندوم زنانه و مردانه در يك رابطه تنها باعث پارگي كاندوم ها و به وجود آمدن يك رابطه جنسي پر خطر مي شود.

اگر كاندوم زنانه پاره شود چه بايد كرد؟

هرچند كه بسيار بعيد است كه در حين رابطه كاندوم زنانه پاره شود مخصوصا اگر در باز كردن بسته بندي و نحوه استفاده آن مانند دستورالعمل كاتالوگ عمل كرده باشد.با اين حال در مواردي كم كاندم زنانه نيز مانند كاندوم مردانه امكان پاره شدن دارد.برخي از دلايل پاره شدن كاندوم مي تواند : وجود پارگي در كاندوم از قبل از باز شدن بسته بندي, نحوه قرار دان و استفاده اشتباه از كاندوم, تمام شدن تاريخ انقضاي كاندو و فاسد بودن آنخطري كه بعد از پاره شدن كاندوم زنانه وجود دارد احتمال ابتلا به بيماريهاي عفوني و يا بارداري ناخواسته مي باشد.

در صورت پاره شدن كاندوم بهتر است با استفاده از آزمايشات مخصوص از سلامت جنسي خود مطمئن شويد.شما مي توانيد اين آزمايش را حدودا 10 روز بعد از رابطه انجام دهيد.بهتر است كه آزمايشات را 3 ماه بعد نيز دوباره انجام دهيد و از نتايج آن آگاه شويد.اين موضوع به اين دليل است كه بيماريهاي عفوني دستگاه تناسلي در فاصله هاي زماني مختلف علائم خود را بروز ميدهند.

براي خريد آنلاين كاندوم به خريد اينترنتي كاندوم مراجعه كنيد .

https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85

بازدید : 170
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فراگيري تركيب هاي تشخيص هزينه طراحي وب سايت با گارانتي

مورد اول: برخي از مديران سايت‌ها براي گسترش قيمت طراحي سايت خود محتوا، مقالات و ساير اطلاعات را در سايت‌هاي ديگر قرار مي‌دهند. به عبارت ديگر از استراتژي‌هاي نادرست لينك ببلدينگ جهت افزايش back link استفاده مي‌نمايند. بنابراين در اين مورد ريشه اصلي مشكل كساني هستند كه با استفاده از تكنيك‌هايي كه با نام كلاه سياه سئو شناخته مي‌شود، سعي در گسترش سايت دارند.
يكي از مشكلات عمده‌اي كه بسياري از وب سايت‌ها با آن روبرو هستند محتواي تكراري مي‌باشد. از آنجا كه موتورهاي جستجو جهت خزيدن و تجزيه و تحليل اين صفحات زمان صرف مي‌نمايد لذا در كيفيت نتايج جستجو نيز تأثير مي‌گذارد.در اين مقاله سعي داريم تا به بررسي اين مشكل بپردازيم و مشاهده خواهيد نمود كه چگونه محتواي تكراري بروي نتايج جستجو، رضايت كاربران و از همه مهم‌تر بر روي سئوي سايت تأثير مي‌گذارد. در مقاله بعدي به ارائه روش‌هايي براي رفع اين مشكل خواهيم پرداخت.
مورد دوم توسط شركت‌هاي كه تمايل دارند چند دامنه داشته باشند به وجود مي‌آيد. به عنوان مثال example.com و example.co.uk دو دامين مي‌باشند كه هر دو آن‌ها يك محتوا را نمايش مي‌دهد اما به دليل عدم استفاده از 301 Redirect مشكل محتواي تكراري ايجاد مي‌شود. بنابراين در اين مورد نيز صاحبان وب سايت‌هاي و شركت‌ها طراحي سايت عامل اصلي ايجاد محتواي تكراري هستند، كساني كه نمي‌دانند چگونه از 301 جهت ست كردن دامين اصلي و فرعي استفاده نمايند.
يكي از دلايل رايج براي ايجاد اين مشكل، كپي نمودن يك متن در صفحات متفاوت با URL هاي متفاوت مي‌باشد و دليل ديگر آن به استفاده از تكنيك‌هاي قديمي و برنامه نويسي ضعيف بدون توجه به قوانين سئو در طراحي و پياده سازي وب سايت بر مي‌گردد.براي درك مشكلاتي كه محتواي تكراري ايجاد مي‌نمايد، بهتر است اين مورد را از نقطه نظر موتورهاي جستجو بررسي نمود. موتورهاي جستجو ابتدا در صفحات سايت مي‌خزند، پس از آن نسبت به تجزيه تحليل آن اقدام مي‌نمايند و زمانيكه مراحل انجام شد، به هر يك از صفحات امتيازي مي‌دهند. هنگامي كه كاربر كلمه‌اي را در گوگل يا هر موتور جستجوي ديگري وارد مي‌نمايد، ابتدا جدول شاخص‌هاي خود را بررسي و سپس نتايج را به كاربر نمايش مي‌دهد كه هر چه اين كار سريع‌تر انجام شود بهتر است.
مورد سوم خيلي جالب و فني است، و ريشه اصلي آن HTTP protocol مي‌باشد زيرا نمي‌تواند يك روش استاندارد براي شناخت بهترين URL يك صفحه را معرفي نمايد. يعني اينكه به يك صفحه با آدرس‌هاي متفاوت دسترسي داشته باشيم و در عين حال هيچ اطلاعاتي در رابطه با URL مرجع وجود ندارد.زمانيكه صفحاتي با محتواي تكراري داريم اولاً موتورهاي جستجو زمان زيادي را براي ايندكس نمودن آن‌ها صرف مي‌نمايند و از طرفي هنگاميكه كاربران در نتايج جستجو صفحاتي با مطالب يكساني ببينند به طور حتم، كلمه كليدي خود را تغيير خواهند داد و يا كلا از جستجو منصرف مي‌شوند.
تمام URL هاي بالا مي‌توانند به يك صفحه هدايت شوند، اما HTTP protocol مي‌بايست يكي را به عنوان بهترين آدرس انتخاب و بقيه آدرس‌ها را به همان صفحه هدايت نماييد به عبارت ديگر http://www.example.com و http://www.example.com/index.html هم مي‌تواند طوري پياده سازي شوند كه به يك صفحه هدايت شوند و يا دو صفحه كاملاً مجزا داشته باشند.
موتورهاي جستجو هميشه در پي يافتن مطالبي يكتا از URL هاي شما هستند تا نتايجي بهتر به كاربران خود نشان دهند، وقتي چند صفحه با URL متفاوت و محتواي يكسان را معرفي مي‌كنيم، ابتدا محتواي تكراري را شناسايي مي‌كند، سپس سعي مي‌كند كه صفحه اورجينال را بيابد كه به طور معمول اين انتخاب را بر اساس عمر صفحه، رنك صفحه و خيلي از گزينه‌هاي ديگر انجام مي‌دهد. اما تكرار اين كار ممكن است موجب شناسايي سايت يا وبلاگ شما به عنوان اسپمر شود كه در نهايت موجب حذف آدرس و اطلاعات شما از ليست جستجو و پايگاه داده موتورهاي جستجو مي‌گردد، در صورتيكه تعداد صفحات تكراري را كاهش دهيد در اين صورت اعتماد موتورهاي جستجو را جلب خواهيد كرد كه اين بر روي رتبه سايت شما تأثير مي‌گذارد.
به عنوان مثال در صورتيكه دو دامنه با عنوان‌هاي (اصلي) example.com و example.co.uk داشته باشيد. دامنه example.co.uk مي‌بايست با استفاده از HTTP 301 Redirections تنظيم شود. تا هر زمان كه آن را وارد كريم به example.com هدايت شويم. روش‌هاي مختلفي براي HTTP 301 Redirections وجود دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به تنظيمات DNS ،htaccess ،PHP/ASP/JSP Redirection و غيره اشاره نمود.
از طرفي در صورتي كه محتواي تكراري داشته باشد در نتايج جستجو پراكنده مي‌شود و در نتيجه بر روي كاهش رنك صفحه تأثير مي‌گذارد. زيرا در حالت عادي بازديدها به يك مطلب تعلق مي‌گيرد و رنك آن نيز به همان نسبت افزايش مي‌يابد و روشن است كه اگر اين رنك را بين چندين صفحه تقسيم كنيم در نهايت رنك تمام انها كاهش مي‌يابد.
اگر وب سايت شما با درج عبارت www در نوار آدرس و در عين حال بدون درج آن نيز در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد، به طور حتم با مشكل مطالب تكراري روبرو خواهيد شد، چرا كه از ديد موتورهاي جستجو اين دو آدرس، دو صفحه مجزا تلقي شده و به طور جداگانه ايندكس مي‌شوند، البته برخي از آن‌ها نظير گوگل تا حدودي قادر به تشخيص آدرس پيش فرض هستند، اما بهتر است يك آدرس را برگزينيد و حالت ديگر را با ارسال كد HTTP 301، ريدايركت نماييد.
دسترسي به سايت با و بدون درج عباراتي چون index.php ،index.html ،index.asp و غيره در ايجاد محتواي تكراري تأثير گذار است؛ شايد گمان كنيد موتورهاي جستجو تشخيص مي‌دهند كه صفحه ايندكس يك سايت، همان صفحه اصلي آن است، اما در پاسخ بايد بگوييم كه معمولاً اين‌طور نيست، در برخي از سرورها ممكن است تنظيمات پيش فرض تغيير داده شود و صفحه اصلي سايت با عبارتي ديگر تنظيم شده باشد؛ لذا فايل ايندكس الزاماً به معني صفحه اصلي نيست، به همين دليل موتورهاي جستجو ممكن است آن را به صورت جداگانه ايندكس نمايد، لذا بهتر است صفحه دوم را به صورت استاندارد ريدايركت نمود.

به سبب فراگيري به وبسايت هزينه طراحي سايت وارد شويد .

برچسب ها قيمت , هزينه , تعرفه ,
بازدید : 149
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور ارمنستان از دسته مسافرت هايي مي باشد كه متقاضيان زيادي دارامي باشد.كشور ارمنستان نيز موفق شده است .

قوانين راهنمايي و رانندگي در ارمنستان براي خودروها و عابرين به دقت اجرا مي‌شود. از راه رفتن در خيابان بپرهيزيد و طبيعتا در پياده‌رو راه برويد. در هنگام قرمز بودن چراغ، از خيابان عبور نكنيد.

خوشبختانه تعداد بسيار اندكي از ارمني‌ها در ايروان كمي فارسي بلدند و مي‌توانند كمي در دادن اطلاعات به شما كمك كنند اما در بقيه نقاط اين كشور هيچ راهي به جز تكلم به روسي يا ارمني نداريد.

سعي كنيد نقشه‌ي هر منطقه را قبل از ورود و يا در بدو ورود تهيه كنيد.

بردن تعدادي كنسرو نيز پيشنهاد مي‌شود تا در مواقعي كه دسترسي به رستوران نداريد استفاده نماييد. نكات ايمني لازم براي استفاده از كنسروها، بخصوص كنسرو ماهي براي جوشاندن به مدت حداقل بيست دقيقه را حتما اجرا كنيد تا خداي نكرده مشكلي در سفر شما پيش نيايد.

در مورد بقاياي آثار تاريخي مراقب باشيد. معمولا دست زدن به اين آثار ممنوع است.

از آوردن هرگونه داروهاي كدئين دار بدون نسخه جدا خودداري كنيد چون اينگونه داروها جزء مواد مخدر محسوب مي شود و درصورت به همراه داشتن آن ضمن ارائه نسخه پزشك معالج، اين مسأله حتماً مي بايد در اظهار نامه قيد گردد.

ارمنستان عموما در هنگام ورود به كشور ارمنستان ، افراد ناشناس و بعضا ايراني با عناوين مختلف از جمله مترجم ، راهنما و . . . به شما مراجعه نموده و پيشنهاد مساعدت به شما را دارند؛ توصيه مي گردد به آنها اعتماد ننموده و حتي هدف از مسافرت خود را نيز به ايشان بازگو ننمائيد.

اگر قصد سرمايه گذاري در كشور ارمنستان را داريد . توصيه ميشود جهت جلوگيري از ضرر و زيان و از بين رفتن حقوق خود قبل ازهر گونه اقدامي با نمايندگي هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور مشورت نموده و امور تجاري خود را از طريق مراجع رسمي پيگيري نمائيد.

ارمنستان

با توجه به آگاهي نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان به قوانين و مقررات ارمنستان، در صورت بروز هرگونه مشكل تجاري با اتباع يا مقامات محلي مي توانيد از راهنمائي و مساعدت آن نمايندگي ها استفاده نمائيد.

در صورت محكوميت به مجازات هاي پيش بيني شده براي قاچاق مواد مخدر، لازم است دو سوم محكوميت و درشرايط خاص يك دوم مدت مذكور در اين كشور گذرانده شود. قوانين مربوط به مواد مخدر بسيار سخت گيرانه و شديد و متعاقب با محكوميت هاي طولاني است. جهت محكومين غير مواد مخدر مي توان تقاضاي عفو كرد ولي براي محكومين مواد مخدر تقاضاي عفو غير ممكن مي باشد.

قبل ازسفر به ارمنستان يك حساب ارزي در بانك ملت بازكنيد تا درهنگام مسافرت به ايروان بتوانيد پول خود را از شعبه بانك ملت دريافت كنيد.

اميدواريم كه تور ارزان ارمنستان به شما خوش بگذرد

بازدید : 163
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

● چه كساني به بهينه سازي سايت لازم هستند ؟

هر كه به طرف حركت ميكند ، بايد خود را براي موتورهايسايتهاي جستجوگر بهينه سازي كند.

هدف پاياني يك وب سايت موردتوجه استفاده كنندگان اينترنت ميباشد و مطالعات نشان داده است كه پهنه بزرگي از كابران اينترنتي را در موتورهاي جستجوي يافته اند اگر شركت شما نظر به ساخت يك تازه و يا به روز كردن وب

سايت قبلي خود را دارد بايد در نظر داشته باشيد كه براي پيشرفت بايد seo را در انتخاب اول بگذاريد به خاطر داشته باشيد كه بهينه سازي سايت شما

را به مسابقه بزرگ مي برد و شما را در بازار معرفي ميكند.

به چه علت شما به يك تارنماي ايرنترنتي نياز داريد ظ

به چه علت شما به يك تارنما نيازمنديد

اين مقاله توسط مركز طراحي سايت ايفانت آماده گرديده است. شما ميتوانيد طراحي سايت ارزان خود و بهينه سازي سايت خود را به ما بسپاريد.

1- داخل شدن در قرن 21 :

همينطور كه اطلاع داريد قرن 21 قرن اطلاعات و ارتباطات نام نهاده شده و عصر جديد و بزرگي با اسم |جهان|دنياي} مجازي در عمق اين قرن در حال تشكيل و توسعه است ، جهاني كه درون آن انسان با بهرگيري از آخرين علم ها و حركت در مرزهاي دانش جديد ، بسياري از محدوديت هاي زماني و موقعيتي را در بر گرفته تا با كمك از آن بتواند بر زمان و مكان حكمراني كند. براي حضور در اين دنياي عظيم و پرظرفيت نيازمند يك مشخصه هستيد. و تارنماي ايرنترنتي شما تنها شناسه داخل شدن شما در اين جهان پر رمز و راز مي باشد.

بازدید : 122
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور مالزي تميزي در كشور مالزي نكته اي ضروري ست كه مركز بهداشت دنيا اين بيماري ها را در كشور مالزي گزارش نموده مي باشد: بيماري هپاتيت A/ وبا/ انسفاليت ژاپني نوع B/ مالاريا/ بيماري انگلي ناشي از كرم شيستومياز / سل/ تب تيفوئيد/ تب دنگيبنابراين براي نگهداري بهداشت در كشور مالزي بايد به موارد ذيل توجه كرد.

آب و هوا :

معمولا ميانگين دماي روزانه در مالزي بين 22 تا 32 درجه سانتيگراد است. در مناطق مرتفع تر ميانگين هوا 21 درجه در روز و 10 درجه در شب است. در ماه هاي آوريل و مارچ حداكثر ميزان رطوبت و در ماه هاي اكتبر و دسامبر هم رطوبت بالايي وجود دارد. كم بارش ترين ماه هاي سال ژوئن و جولاي هستند.
ساعات اداري :

بانك ها روزهاي دوشنبه تا جمعه ازساعت 9:30 صبح تا 3 بعدازظهر مشغول به كارند. ادارات دولتي دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 تا 12:45 و 14 تا 16:15 فعال هستند. فروشگاه هاي كوچك مانند سوپر ماركت ها صبح ها زودتراز بقيه فعاليت خود را شروع كرده و ديرتر هم به كار خود خاتمه مي دهند ( 6 صبح تا 9 شب ). اكثر فروشگاه ها شنبه ها و يكشنبه ها عصر تعطيل هستند و قبل از ناهار شلوغ ترين ساعت كاريشان مي باشد. بقيه فروشگاه ها از 9:30 صبح تا 7 شب فعالند. فروشگاه هاي بزرگ و مراكز خريد ديرتر از بقيه شروع به كار مي كنند( حدود 10:30 تا 11 صبح ) و 8:30 تا 9 شب ساعت پايان كارشان مي باشد.
ماليات :

بعضي از هتل ها 5% ماليات و 10 % حق سرويس دريافت مي كنند. رستوران هاي بزرگ نيز 5% ماليات و 10% حق سرويس به صورت حساب هاي خود اضافه مي كنند. در حالي كه كافي شاپ هاي كوچك و فروشنده هاي خرد هيچ هزينه اضافي از شما طلب نمي كنند. بسياري از كالاهاي مورد نياز گردشگران مانند: صنايع دستي، لوازم دوربين، وسايل ورزشي، آرايشي و دستگاه هاي برقي كوچك معاف از ماليات هستند امابراي خريد ساير كالاها مانند: لباس، كفش و ... مبلغ كمي ماليات بايد بپردازيد.
انعام :

در مالزي كسي انتظار انعام ندارد اما بهتر است براي خريد هاي كوچك دو رينگيت و رستوران ها و هتل هاي گران قيمت 5 رينگيت انعام داده شود.
خدمات پزشكي :

همه هتل ها و استراحت گاه ها پزشكان آماده و مسلط به زبان انگليسي دارند كه اين پزشكان مستقيما براي درمان به اتاق شما مراجعه مي كنند و در صورت نياز شما را تا بيمارستان محلي همراهي مي كنند.


برق :

ولتاژ برق مصرفي در مالزي 220 تا 240 ولت بوده و پريز هاي برق آنها سه شاخه مي باشند. در سفر به مالزي بهتر است مبدل سه شاخه همراه داشته باشيد.
آب :

در كوالالامپور گفته مي شود آب لوله كشي قابل نوشيدن است ولي همه محلي ها آب را پيش از استفاده مي جوشانند. در كل بهتر است از بطري هاي آب استفاده كنيد كه قيمت يك بطري 1.5 ليتري بين 2 تا 7 رينگيت است.
سرويس بهداشتي :

براي اينكه در مالزي بتوانيد سرويس بهداشتي در مكان هاي عمومي بيابيد بهتر است از عابران بپرسيد: Tandas. براي آقايان Lelaki و خانم ها Perempuan. براي استفاده از سرويس ها بايد پول پرداخت كنيد. هميشه كسي بيرون سرويس هاي بهداشتي منتظر شماست كه از شما 20 رينگيت مطالبه كند و اگر خواهان دستمال هم باشيد بايد 30 رينگيت پرداخت كنيد. در كل بهتر است از سرويس هاي بهداشتي داخل هتل ها، فروشگاه هاي بزرگ و رستوران ها استفاده كنيد.

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور لحظه آخري مالزي مراجعه كنيد .

بازدید : 154
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بايد گفت تور تركيه با نگاهي به موقعيت سرزمين تركيه به عنوان مرز مابين خاورميانه و اروپا هرساله درديد افراد كثيري از خانواده هايي كه فكر يك گردش چندهفته اي عالي را دارند قرار مي گيرد.

هتل پالوماپاشا هتلي 5 ستاره و لوكس از مجموعه هتل هاي پالوما در تركيه مي باشد كه در ازمير قرار دارد. فاصله هتل تا مركز شهر ازدره 1 كيلومتر ، كوش آداسي 35 كيلومتر و ازمير 55 كيلومتر مي باشد. اين هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمير 50 كيلومتر فاصله دارد. هتل پالوما پاشا كنار ساحل واقع شده است.هتل پالوماپاشا داراي يك استخر روباز و يك استخر سرپوشيده مي باشد. اين هتل هم براي مجردها و هم براي متاهل ها جاي ايده آلي مي باشد. هتل پالوما پاشا در منطقه اي آرام قرار گرفته كه داراي ساحل شني اختصاصي مي باشد. محلي مناسب براي ريلكس كردن و لذت بردن از نماي زيباي دريا و باغ هاي اطرافش مي باشد.

هتل پالوما پاشا ريزورت داراي 268 اتاق مي باشد كه شامل اتاق هاي استاندارد ، سوييت هاي خانواده و سوييت هاي تراس دار مي شود و هر كدام از آنها نمايي به سوي دريا يا باغ و شهر دارند. اتاق هاي ساحلي اين هتل با بهترين استانداردها و كيفيت، بيشترين راحتي را براي ميهمانانش مهيا مي كند.

هتل پالوماپاشا كوش آداسيامكانات اتاق ها شامل : بالكن هاي اختصاصي با نمايي پانوراميك از باغ زيباي اطراف هتل، دسترسي به اينترنت بي سيم پرسرعت، صندوق امانات داخل اتاق، خدمات 24 ساعته اتاق ها ، كتري و چاي ساز يا قهوه ساز، ميني بار ، تلفن مستقيم ، تهويه كننده هوا ، تلويزيون

هتل پالوماپاشا كوش آداسيرستوران هاي هتل پاشا غذاهاي ارگانيك سرو مي كنند. رستوران پالوما صبحانه ، ناهار و شام را به صورت منوي باز سرو مي كند ؛ رستوران آدا غذاهاي دريايي براي شام تدارك مي بيند ، رستوران سافران غذاهاي سنتي تركي سرو مي كند و شما مي توانيد غذاهاي مكزيكي را در رستوران سانتافه در كنار نماي زيبايي از درياي اژه ميل نماييد.

ميهمانان هتل مي توانند فعاليت هاي زير را به صورت رايگان انجام دهند :

استفاده از مركز ورزشي و بدنسازي ، سونا و حمام تركي،واليبال ساحلي، تنيس روي ميز بسكتبال، ميني گلف، زمين تنيس، يوگا، اروبيك ،ژيمناستيك آبي ، بازيهاي ساحلي، بيليارد، بازي هاي كارتي

هتل پالوماپاشا كوش ميهمانان هتل مي توانند از خدمات آبگرم ، ماساژ، حمام تركي ، سونا و سوناي بخار اين مجموعه استفاده كنند.انواع ماساژ درماني در اين مركز انجام مي گيرد كه هزينه هاي آن بايد جداگانه پرداخت شود. اين هتل همچنين يك استخر سرپوشيده نيز داخل مجموعه دارد كه ميهمانان بتوانند در هر وضعيت هوايي از استخر استفاده كنند.

اميدواريم كه تور ارزان تركيه به شما خوش بگذرد.

بازدید : 165
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بايد بيان كرد تور ارزان تركيه با نگاهي به موقعيت كشور تركيه به عنوان خط بين خاورميانه و اروپا هميشه درديد تعداد كثيري از خانواده هايي كه قصد يك مسافرت چندهفته اي خوب را دارا مي باشد قرار مي گيرد.

تفريح در استانبول:

براي تفريح در استانبول توصيه مي شود كه بعضي از اماكن تفريحي استانبول را از تورليدر بپرسيد چون بعضي از آنها مسافت زياد تا شهر دارند و به صرفه نمي باشند كه خودتان به آنجا برويد. اما بهتر است براي رفتن به اماكن تفريحي از تورليدر استفاده نكنيد چون هزينه اي 4-5 برابر بيشتر از حالتي كه خودتان برويد طلب مي كنند. در اطراف مسجد سلطان احمد كلاهبرداراني هستند كه خود را به عنوان راهنماي مسجد معرفي مي كنند و اطلاعاتي در مورد تاريخچه مسجد و آداب رسوم اسلامي به شما مي‌دهند و در آخر از شما مبلغي دريافت مي كنند در حاليكه راهنماهاي داخل مسجد رايگان هستند. هنگام بازديد از مساجد بايد لباس ساده بپوشيد و بازديد كنندگان كفش هاي خود را در آورند و همچنين بانوان حجاب خود را رعايت كنند. به دليل ترافيك زياد، رانندگي بي دقت و كمبود پاركينگ، بهتر است در استانبول خودرو اجاره نكنيد و بهتر است براي رفتن به سلطان احمد و بيوگلو، از وسايل عمومي و مقداري پياده روي استفاده كنيد. همچنين براي رفتن به بسفر و اورتاكوي از اتوبوس و براي رفتن از بخش اروپايي به آسيايي از كشتي استفاده كنيد. لازم به ذكر است بهترين راه براي رفتن به فروشگاه هاي مناطق نيزانتاسي، اتيلير و لونت، مترو مي باشد.

اميدواريم كه تور ارزان تركيه به شما خوش بگذرد.

بازدید : 156
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ساخت تارنماي اينترنتي واكنش گرا قطعا يكي از بهترين راه ها براي اينكه پايگاه شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به خوبي نمايش داده شود. طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت پايگاه شما در هر مانيتور و يا موبايلي بدون عيب و نقص نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا ساختار لايه‌هاي پايگاه به صورت شناور طراحي مي‌شود و با كمك خاصيت مديا در تگ لينك با در نظر گرفتن سايز صفحه ، css مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض نمايشگر ، سايز متن و ... در ابعاد متفاوت مي‌شود . طراحي سايت ريسپانسيو براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين تكنيك با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي مختلف طراحي مي نماييم.

طراحي وب سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه پارت 2

برخي از صاحبان كسب و كارهاي آنلاين علاقه اي به داشتن دو سايت متفاوت دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، يكي براي نشان دادن درون موبايل ، از طرفي بعضي از صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي علاقه اي به طراحي دو سايت متفاوت نداشته و ترجيح ميدهند يك سايت قابل ديدن در سيستم هاي شخصي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است برخي از صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي نسبت به استفاده كاربران از تلفن هاي همراه اهميت قائل نشوند ، اين تعداد از مديران تارنما ها بايد قيد بسياري از بازديدكنندگان خود را زده و از سوي ديگر آماده خراب شدن نام تجاري خود باشند چرا كه بسياري از كاربران هنگام ديدن اين سامانه از طريق تلفن همراه با وب سايتي بهم ريخته و نا مرتب رو به رو خواهند شد كه قطعا از ديد بازديدكنندگان سايتي بي كيفيت بوده كه بازديدكننده هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا قلمداد خواهد شد.

كد نويسي سايت ريسپانسيو به خاطر موبايل بخش 1

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك بخش از هسته اصلي استراتژي هاي شما براي بازاريابي آنلاين است ، طراحي يك وب سايت كه قابل نمايش در موبايل باشد بسيار كارآمد ميباشد . امروزه ميزان فروش موبايل در قياس با فروش سيستم هاي شخصي و يا لپ تاپ ها افزايش يافته است همچنين در سال 2014 مقدار اتصال به اينترنت از طريق موبايل نسبت به سال هاي گذشته بسيار بيشتر شده است.

به همين دليل داشتن سايت كه به طور كامل و بي هيچ گونه عيب و نقصي در تلفن هاي همراه قابل ديدن باشد بسيار كار منطقي اي ميباشد . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از سايت شما از طريق موبايل برابر با ميزان بازديدهاي وب سايتتان از طريق كامپيوترهاي خانگي بود و يا حتي ممكن است در آينده اي نزديك ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق سيستم هاي شخصي بيشتر شود .

تحقيقات نشان دهنده اين ميباشد كه نزديك به 67 درصد از بازديدكنندگاني كه از طريق موبايل به اينترنت متصل ميشوند تمايل زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين دليل شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق مخاطبين دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در وب سايت خود به جهت نمايش بي عيب و ايراد در تلفن هاي همراه داشته و به دنبال ايجاد وب سايتي هستند كه در هنگام نمايش در تلفن هاي همراه هيچ فرقي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين شكل ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيتجارت خود هم ، كمك فراواني نمائيم ، از طرفي ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

بازدید : 150
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18


به چه شكل وب سايتي را راه اندازي كنيم

دقت كرده ايد كه تجارت الكترونيك از لحاظ اقتصادي به صرفه و پربازده تر از تبليغ ها محيطي هست
پاكت نامه در طراحي ست اداري به چه گونه بيان مي شود ودر پاكت نامه چه نكته هايي بايد درنظرگرفته شود

درمقدمه به تعريف پاكت نامه در طراحي ست اداري مي پردازيم

اندازه پاكت نامه در طراحي ست اداري معمولاً مناسب با اندازه سربرگ (A4) تعيين مي گردد. بهتر است سفارش طراحي ست اداري

كشفانتهايي ترين تب بسته شده در مرورگر


ازجمله برتري مفيد كروم و ديگر مرورگرها، نشان دادن صفحه ها وب در تب‌هاي مختلف مي باشد

يكمين دستگاه عمل جراحي باتوانمندي حس لامسه در جهان

دانشمندان دانشگاه ديكين منطقه استراليا با كمك "محسن مرادي دالوند" از دانشگاه هاروارد و موسسه سيستم‌هاي هوشمند تحقيقات و نوآوري (ICERI) ريشه كني اچ.آي.وي نزديك است

شخصي انگليسي شايد اولين مردي در دنيا است

ورزش كردن از شكل گيري كلسترول در جسم جلوگيري به عمل در مياورد

دكتران دانشگاه فلوريدا گفته اند كه در زمان انجام تمرينات ورزشي، هورموني كه در شخص ترشح مي شود و به كاهش چربي بدن كمك مي كند، ازشكل گيري آن نيز جلوگيري مي كند.

با هيجان انگيز ترين كافي شاپ هاي جهان آشنا شويد
قدم هايي محكم براي برگزاري مراسمات عقد بندان
به چه شكل مي شود تعميرات لپتاپ را انجام داد تونل طبيعي علي صدركه در منطقه همدان:از عجايب جهان مي باشدشما به آخر كشورمان ورود كرده ايد

آمدن به جنگل حرا با طعم شوريده و باق لوا

كهن ترين گواهي ايران كتيبه هاي ميخي پادشاه بزرگ ايراني داريوش اسم اين سرزمين را «ماكا» ناميده اند. بعد از اسلام اين سرزمين «مكران» نام گرفت كه.....

بازدید : 173
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شركت داده پردازان ايفانت با 8 سال سابقه درخشان و بيش از 700 نمونه كار تخصصي در سراسر ايران و خارج از كشور يكي از بزرگترين شركت هاي طراحي سايت ايران و تنها شركت بزرگ و حرفه اي طراحي سايت از نظر تعداد نمونه كار و سابقه حرفه اي در استان مركزي و غرب كشور است .
طراحي سايت در اراك
شركت داده پردازان ايفانت آماده ارائه خدمات طراحي سايت در اراك و طراحي سايت در استان مركزي (تمامي شهرستان ها) به صورت ويژه ( با 30 درصد تخفيف ) به همراه خدمات بهينه سازي داخلي سايت ( به صورت رايگان ) (افزايش رتبه ها در گوگل) به همشهريان گرامي ميباشد.
شركت به منظور رفاه حال مشتريان اقدام به تهيه فايل آموزش بخش مديريت كرده است كه به صورت رايگان در اختيار شما عزيزان قرار خواهد گرفت . همچنين وب سايت شما شامل خدمات پشتيباني رايگان به صورت يكساله ميباشد.
طراحي وب سايت در اراكبه منظور استفاده از 30 درصد تخفيف ويژه همشريان ميتوانيد از طريق منوي ثبت سفارش اقدام نماييد يا با ما تماس بگيريد.
براي كسب آگاهي از قيمت ها كافيست از طريق منوي قيمت ها واقع در بالاي صفحه اقدام نماييد. همچنين براي بازديد از نمونه كارهاي شركت ميتوانيد منوي نمونه كارها را كليك نمائيد.
طراحي سايت در اراك
شركت آماده ارائه خدمات طراحي سايت با 30 درصد تخفيف ، بهينه سازي داخلي رايگان به منظور افزايش رتبه ها در گوگل ، انواع خدمات گرافيكي و تبليغاتي به همشهريان عزيز در استان مركزي و تمام شهرهاي آن نظير اراك , ساوه , خمين , فراهان , زرنديه , دليجان , شازند , كميجان , خنداب , آشتيان , فرمهين , محلات و ساير شهرهاي استان ميباشد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 6368
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه