loading...

توجه كنيد آموزش طراحي سئو سايت

توجه كنيد آموزش طراحي سئو سايت

بازدید : 170
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فراگيري تركيب هاي تشخيص هزينه طراحي وب سايت با گارانتي

مورد اول: برخي از مديران سايت‌ها براي گسترش قيمت طراحي سايت خود محتوا، مقالات و ساير اطلاعات را در سايت‌هاي ديگر قرار مي‌دهند. به عبارت ديگر از استراتژي‌هاي نادرست لينك ببلدينگ جهت افزايش back link استفاده مي‌نمايند. بنابراين در اين مورد ريشه اصلي مشكل كساني هستند كه با استفاده از تكنيك‌هايي كه با نام كلاه سياه سئو شناخته مي‌شود، سعي در گسترش سايت دارند.
يكي از مشكلات عمده‌اي كه بسياري از وب سايت‌ها با آن روبرو هستند محتواي تكراري مي‌باشد. از آنجا كه موتورهاي جستجو جهت خزيدن و تجزيه و تحليل اين صفحات زمان صرف مي‌نمايد لذا در كيفيت نتايج جستجو نيز تأثير مي‌گذارد.در اين مقاله سعي داريم تا به بررسي اين مشكل بپردازيم و مشاهده خواهيد نمود كه چگونه محتواي تكراري بروي نتايج جستجو، رضايت كاربران و از همه مهم‌تر بر روي سئوي سايت تأثير مي‌گذارد. در مقاله بعدي به ارائه روش‌هايي براي رفع اين مشكل خواهيم پرداخت.
مورد دوم توسط شركت‌هاي كه تمايل دارند چند دامنه داشته باشند به وجود مي‌آيد. به عنوان مثال example.com و example.co.uk دو دامين مي‌باشند كه هر دو آن‌ها يك محتوا را نمايش مي‌دهد اما به دليل عدم استفاده از 301 Redirect مشكل محتواي تكراري ايجاد مي‌شود. بنابراين در اين مورد نيز صاحبان وب سايت‌هاي و شركت‌ها طراحي سايت عامل اصلي ايجاد محتواي تكراري هستند، كساني كه نمي‌دانند چگونه از 301 جهت ست كردن دامين اصلي و فرعي استفاده نمايند.
يكي از دلايل رايج براي ايجاد اين مشكل، كپي نمودن يك متن در صفحات متفاوت با URL هاي متفاوت مي‌باشد و دليل ديگر آن به استفاده از تكنيك‌هاي قديمي و برنامه نويسي ضعيف بدون توجه به قوانين سئو در طراحي و پياده سازي وب سايت بر مي‌گردد.براي درك مشكلاتي كه محتواي تكراري ايجاد مي‌نمايد، بهتر است اين مورد را از نقطه نظر موتورهاي جستجو بررسي نمود. موتورهاي جستجو ابتدا در صفحات سايت مي‌خزند، پس از آن نسبت به تجزيه تحليل آن اقدام مي‌نمايند و زمانيكه مراحل انجام شد، به هر يك از صفحات امتيازي مي‌دهند. هنگامي كه كاربر كلمه‌اي را در گوگل يا هر موتور جستجوي ديگري وارد مي‌نمايد، ابتدا جدول شاخص‌هاي خود را بررسي و سپس نتايج را به كاربر نمايش مي‌دهد كه هر چه اين كار سريع‌تر انجام شود بهتر است.
مورد سوم خيلي جالب و فني است، و ريشه اصلي آن HTTP protocol مي‌باشد زيرا نمي‌تواند يك روش استاندارد براي شناخت بهترين URL يك صفحه را معرفي نمايد. يعني اينكه به يك صفحه با آدرس‌هاي متفاوت دسترسي داشته باشيم و در عين حال هيچ اطلاعاتي در رابطه با URL مرجع وجود ندارد.زمانيكه صفحاتي با محتواي تكراري داريم اولاً موتورهاي جستجو زمان زيادي را براي ايندكس نمودن آن‌ها صرف مي‌نمايند و از طرفي هنگاميكه كاربران در نتايج جستجو صفحاتي با مطالب يكساني ببينند به طور حتم، كلمه كليدي خود را تغيير خواهند داد و يا كلا از جستجو منصرف مي‌شوند.
تمام URL هاي بالا مي‌توانند به يك صفحه هدايت شوند، اما HTTP protocol مي‌بايست يكي را به عنوان بهترين آدرس انتخاب و بقيه آدرس‌ها را به همان صفحه هدايت نماييد به عبارت ديگر http://www.example.com و http://www.example.com/index.html هم مي‌تواند طوري پياده سازي شوند كه به يك صفحه هدايت شوند و يا دو صفحه كاملاً مجزا داشته باشند.
موتورهاي جستجو هميشه در پي يافتن مطالبي يكتا از URL هاي شما هستند تا نتايجي بهتر به كاربران خود نشان دهند، وقتي چند صفحه با URL متفاوت و محتواي يكسان را معرفي مي‌كنيم، ابتدا محتواي تكراري را شناسايي مي‌كند، سپس سعي مي‌كند كه صفحه اورجينال را بيابد كه به طور معمول اين انتخاب را بر اساس عمر صفحه، رنك صفحه و خيلي از گزينه‌هاي ديگر انجام مي‌دهد. اما تكرار اين كار ممكن است موجب شناسايي سايت يا وبلاگ شما به عنوان اسپمر شود كه در نهايت موجب حذف آدرس و اطلاعات شما از ليست جستجو و پايگاه داده موتورهاي جستجو مي‌گردد، در صورتيكه تعداد صفحات تكراري را كاهش دهيد در اين صورت اعتماد موتورهاي جستجو را جلب خواهيد كرد كه اين بر روي رتبه سايت شما تأثير مي‌گذارد.
به عنوان مثال در صورتيكه دو دامنه با عنوان‌هاي (اصلي) example.com و example.co.uk داشته باشيد. دامنه example.co.uk مي‌بايست با استفاده از HTTP 301 Redirections تنظيم شود. تا هر زمان كه آن را وارد كريم به example.com هدايت شويم. روش‌هاي مختلفي براي HTTP 301 Redirections وجود دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به تنظيمات DNS ،htaccess ،PHP/ASP/JSP Redirection و غيره اشاره نمود.
از طرفي در صورتي كه محتواي تكراري داشته باشد در نتايج جستجو پراكنده مي‌شود و در نتيجه بر روي كاهش رنك صفحه تأثير مي‌گذارد. زيرا در حالت عادي بازديدها به يك مطلب تعلق مي‌گيرد و رنك آن نيز به همان نسبت افزايش مي‌يابد و روشن است كه اگر اين رنك را بين چندين صفحه تقسيم كنيم در نهايت رنك تمام انها كاهش مي‌يابد.
اگر وب سايت شما با درج عبارت www در نوار آدرس و در عين حال بدون درج آن نيز در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد، به طور حتم با مشكل مطالب تكراري روبرو خواهيد شد، چرا كه از ديد موتورهاي جستجو اين دو آدرس، دو صفحه مجزا تلقي شده و به طور جداگانه ايندكس مي‌شوند، البته برخي از آن‌ها نظير گوگل تا حدودي قادر به تشخيص آدرس پيش فرض هستند، اما بهتر است يك آدرس را برگزينيد و حالت ديگر را با ارسال كد HTTP 301، ريدايركت نماييد.
دسترسي به سايت با و بدون درج عباراتي چون index.php ،index.html ،index.asp و غيره در ايجاد محتواي تكراري تأثير گذار است؛ شايد گمان كنيد موتورهاي جستجو تشخيص مي‌دهند كه صفحه ايندكس يك سايت، همان صفحه اصلي آن است، اما در پاسخ بايد بگوييم كه معمولاً اين‌طور نيست، در برخي از سرورها ممكن است تنظيمات پيش فرض تغيير داده شود و صفحه اصلي سايت با عبارتي ديگر تنظيم شده باشد؛ لذا فايل ايندكس الزاماً به معني صفحه اصلي نيست، به همين دليل موتورهاي جستجو ممكن است آن را به صورت جداگانه ايندكس نمايد، لذا بهتر است صفحه دوم را به صورت استاندارد ريدايركت نمود.

به سبب فراگيري به وبسايت هزينه طراحي سايت وارد شويد .

برچسب ها قيمت , هزينه , تعرفه ,

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 6366
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه